19. évf. (2023)
HU ISSN 1787-3606
Lektorált, nyílt hozzáférésű folyóirat
Főoldal
Tartalom
Archívum
Linkek
Impresszum
Tájékoztató
Tanulmányok:
Sepideh Arab:
An image schematic account of the polysemy of the verb see. A Pilot Study
1-31.
Lukács Béla:
Hungarian Influence in English Idiom Production
32-50.
Keresa Kumera Chali &
Andrea Parapatics:
Mother tongue-based primary education in contemporary Ethiopia
51-62.
Csibrány Lili:
A Székesfehérvári keresztesek javait megerősítő oklevél (1193) filológiai jellemzői
63-69.
Fatiha Sadouki:
Language contact in Algeria: A sociolinguistic study
70-87.
A korábbi évfolyamok anyaga az Archívumban található.
Főoldal | Tartalom | Archívum | Linkek | Impresszum | Tájékoztató | Email All Rights Reserved 2005 Argumentum