19. évf. (2023)

 HU ISSN 1787-3606

  Lektorált, nyílt hozzáférésű folyóirat

  

   

   

   

   
 
 

        

 

Tartalom

 

Tartalom

 

Tanulmányok:

 
 

Sepideh Arab:

An image schematic account of the polysemy of the verb see. A Pilot Study

 1-31.

 

Lukács Béla:

Hungarian Influence in English Idiom Production

 32-50.

 

Keresa Kumera Chali &

Andrea Parapatics:

Mother tongue-based primary education in contemporary Ethiopia

 51-62.

 

Csibrány Lili:

A Székesfehérvári keresztesek javait megerősítő oklevél (1193) filológiai jellemzői

 63-69.

 

Fatiha Sadouki:

Language contact in Algeria: A sociolinguistic study

 70-87.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A korábbi évfolyamok anyaga az Archívumban található.

 

 

Főoldal  |  Tartalom  |  Archívum |  Linkek  |  Impresszum  |  Tájékoztató  |  Email
 All Rights Reserved 2005 Argumentum